skärris :D

tjaa.,.,
idag var jag i skolan som vanligt det var nicee. men carro var inte i skolan :(
efter skolan gick jag ranja och massi.. massi skulle köpa present till klaudia och jag till carro. Carro fyller år idag..
GRATTIS gummen älskar dig <3.

så gick vi runt lite i skärris. sjukt kul vi hade de. sen gick vi till donken där träffade vi zandra och carro..
så massi och ranne gick vidare och jag satt med zandra och carro i donken en stund sen gick vi runt lite till..
vid tunnelbanan träffade vi vår gammla lärare han bärettade att han och hans kompis åkte på nånn berg lika stort som kebenikajse i svergie fast odm gjorde de med cycklar :OO,,
mm så ååkte jag hem och nu sitter jag hemma och tittar på family guy.. skit kul..
aja hejdåå 

nu kommer bilder från indag :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0