entligen sommarlov

hej.
komm nyss hem.
jag var i skolan det var skol avslutning.
sen gick jag med mina älsklingar carro och zandra till simhallen. Det var askul.
vi va lite i skärris vi va på donken.
bra att de e bra väder förr jag hade bara en sommarklänning så jag frös inte.
men det var skit kul. :)
nu hjälper jag min bror att knyta sin slips. han ska på bal som nians avslutning.,.
ahn ska inte gå med nånn tjej ( haha )-_-
men aja det går inte så bra med slipsen så nu har min kusin kommpit för att hjälpa han :PPPPP
men jag ska ut med min sötnos ( asså min hund ) på en prommis. '
hejdåå
bilder :

jag haha

jag och zandra på skuol avslutningen ( carro va inte me förr att hon satt inte brevid mig )

killarna som spelade i orkiestern min brorsa spelade gitar men han satt lengst bak..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0