globen skywiev och fiskning.

tja..
idag vaknade jag typ 12.00. vi åt frukost och sen åkte vi till globen..
först åtke vi upp på toppen av gloven asså själva skywiev. det var jätte fint.:)
sen shoppade vi i centrum som finns i globen.
Vi var där typ i 2 timmar. sen åkte vi till till en china restaurang. jag åt sushi men mest sushi rullar och med räkor för jag gillar inte lax. sen åkte vi hem och jag chillade min mamma åkte på nått möte så jag pappa och hans kompis och kompisens fru och fiska..
ja och nu e jag hemma det var skit kul att fiska med dom :). hejdååå


utskikt från gondolen i globen skywiev

globen

mian skor :P

en armband jag köpte idag..
DET BLEV ETT PROBLEM MED ATT LADDA UP FLER BILDER !!!!!!

MEN AJA HEJDÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0