Mobil inlägg

Shoo bloggen Idag så var jag hela dag med min kompis aleksandra. Först vaknade hag typ 12 sen så fixad jag mig och åt och städade mitt rum osv. Sen snackad jag med aleksandra vi bestämde oss förr att cyckla till sätra. Vi gjorde de vi skulle bada men de blev inte de förr vattnet var ganska kallt vi doppade oss bara lite. Sen så solade vi lite men det var förr kallt asså solen vae bra men de var mycket vind. Vi visste inte vad vi skulle göra så vi lämnade cycklarna och åkte till skärris. Vi köpte skit fina kläder och smink :P Sen typ vid kl 20.00 åkte vi hem och nu ska jag sova hos aleksandra. Jag lovar att bilder kommer imorn :) Puss godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0