kväll :D

tjaa sorry att jag aldrig bloggar på dagen och bara på kvällen.
men idag var jag med mamma på jobbet och det var ganska kul eftersom efteråt åkte vi till stan och hadlade lite kläder.
min pappa fixade min data så det går bra att ladda upp bilder.
just nu sitter jag och tittar på en skit bra film som heter act from betlehem. och den e skit braaa !! nu e det reklam så jag sitter och bloggar men jag har märkt att jag måste städa min garderob eftersom jag inte har plats med mina kläder :PP
oj !! vet ni vad jag har märkt klockan e över 12 på natten så man kan säga att jag inte har bloggat igår -_-'
men aja nu kommer lite bilder :



omg minn min blev CP





dagens outfit



puss hejdåå // iza

Kommentarer
Postat av: massi

Haha xD gud va fina bilder! LOVE YOU! <3

2011-11-04 @ 14:03:27
URL: http://crazymassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0