efter skolan

tja jag e skit trött idag. -_-'
idag var det sån dålig väder så att när jag vaknade då trodde jag att klockan var typ 3 på natten och det var 06.45 :O och det var skit murkt ute :O
men jag orkar blogga lite iaf. idag i skolan var det ganska kul vi hade gympa i skärris och efter gick typ alla till donken :P ok flrutom några tjejer i klassen :D sen fick vi sluta 12.00 så vi gick hem.
när jag kom hem åkte jag och pappa och min syrra och åt pizza och nu sitter jag i mitt rum håller min älskling Klara i händerna (asså min hamster !)
och lyssnar på musik
nu kommer lite bilder :

dagens outfit

 



jag och min syrra haha jag blev CP



jag carro och zandra


ok det var allt för idag //iza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0