efter skolan.

hej.
idag hade vi en utflykt till medeltids museum. först var vi i ett museum och det var ekta skellet där :/ men sen så gick vi med gajden ut på stan och typ va i nånn kyrka först och sen gick vi i stan på en afärs gata så stannade vi typ vid en afär och brevid var det typ en dör som såg ut som e dör till nån lager eller nått sånt. och så öppnade han den oc det var en mörk trappa ner vi skulle gå ner dit och det var skit läskigt. sen satt vi i en skit konstig mörkt tum byggd med sten och vi fick reda på att det var en kloster från medeltiden från 1200-talet :O. visst e det konstigt att den var bland hus och afärer ?
men sen hade vi en vanlig skol dag. efter skolan skulle jag och massi göra nått men hon fick vara ute bara en liten stund så det var inte meningen så jag stannade i skolan och körde king med zandra caroo och hani. sen gick jag hem och nu sitter jag och lyssnar på musik och laddar upp bilder från kameran till datan och från mobilen till datan.
ok nu kommer bilder från idag :


hade tråkigt ;)


i museumet :/


fatta att denhär e av träd :O

men aja nu ska jag göra pärl plattor :P


puss hejdåå // iza :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0