??

ok jag hittade ingen bra rubrik så det får väll va så.
men idag i skolan var det nice. vi hade ingen syslöjd men skit i det -_-
det var nånn FN konsär i gympa salen så vi hade lång rast. sen hade vi lite matte.
efter skolan gick jag direkt hem för jag var jätte trött. och så satt jag lite med min syrra , patrick och inez (hennes kompisar ) och min syrra värkar dummast av alla dom men det e inget konstigt med det. sen gick patrick hem och jag mamma inez och min syrra åkte till Heron city till restaurangen Amozona och det var skit mysigt och nu sitter jag och försöker lära mig spela "justin bieber baby " på gittar och det e ganska lätt förutom slaget för det går för fort sen ska jag måla naglarna :**
 ok nu kommer lite bilder :



dagens autfit :






jag har typ 10 graffiti nagellackar



min syrras kompis patrick



från denhär sidan lär jag mig spela och det går jätte bra kan akorden men inte slagt och det e det som e jobbigt :((
det var allt
hejdåå puss // iza

Kommentarer
Postat av: sanna

DAGENS BLOGG - vinnare & ny omgång uppe nu! Missa inte chansen att synas inför ca 1000 besökare, Lycka till! :)



2011-10-22 @ 10:19:40
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0