just a reginal day

hej ! idag vakande jag ca 11.00 och åt pannkakor med mamma.
sen skulle mina föreldrar åka och ta ut vår båt ur vattnet men jag orkade inte så jag stannade hemma och tittade på en film som heter 4 jul det e en komedi det en en av mina favorit filmer har typ sett den 20 gng :p
sen åke jag med dom till en kina restaurang och nu e jag hemma igen.
ska plugga no nu :( jag ska ha No prov imorgon om celler , väkter och om en kille som levde för lenge sen och som skrev 2 böcker som heter flora och faunna om djur och väkter roligt (not !!)
men ok ska plugga puss :* sorry att det inte kommer några bilder men det kommer imorgon från skolan osc ok
puss hejdåå //iza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0