lång dag

tjaa .
idag hände det en massa saker, :
1. vi hade vaccination
2 (lite privar :(( )
3. första fottbolls träning men annastasia :D


idag i skolan hade vi vaccination och killarna var så jävligt fega. :P jag och carro var dom första som tog av A och B
och det gjorde inte ens ont. 

och det andra som hände e så tragiskt att jag började nästan gråta när jag hörde det :'( 

och fotbollen var ganska bra (jag suger :P ) men jag hoppas jag blir bättre :)  

mm och nu e jag hemma och chillar lite ok nu kommer lite bilder :



haha lilla Justin :P


tyckte bara det var en snygg bild



min frukust



present från mamma till pappa


aja puss hejdåå //iza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0