trött :(

tjaa .
till alla som trodde att jag ska till landet vil jag medela att jag ska stanna hemma och mina föreldrar ska åka. '
idag i skolan var det ok. efter skolan satt jag carro och zandra i parken en liten stund.
imorgon ska vi tre gå på bio. jag vet inte riktigt vilken film. sen hemma bråkade jag lite med mamma om jag får stanna hemme med pappa istället för att åka med pappa på sommarstället. och jag fick det :D sen gick jag hem till min moster och vi satt hela kvällen hon e typ 40 år men hon e den rolihaste personen jag känner.
och nu sitter jag hemma och pappa har beställt pizza så vi ska äte :*


här kommer dagens otfit :



aja puss hejdåå //iza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0