efter skolan

shaa komm nyss hem från skolan ..
i skolan var det kul. gympan var skit NICE :D för vi hade en lite orientering asså bara klassen och det var bara i skolan och runt den. och jag och ranja Vann !!skit kuul..
mm sen hade vi några till lektionen sista lektionen var livskunskap och det började att åska.. :/
not so FUNNY !!! sen gick vi hem och det ös regnade så jag blev genom blöt :D haha..
hemma satt jag och tittade på tv ( jag var själv hemma ) sen kom min dumma syster :/
hon hade värsta PMS :O
homba skrek på mig sen låste hon in mig i mitt rum typ i en timme sen kom mamma och släpte ut mig.
asså fan vad jag hatar min syrra.
homba jag ska slänga ut dina hamstrar genom fönster :O
mm
jag vet hon e sjuk i sitt huve. men skit i det. 


nu kommer lite bilder PS. sorry stt jag inte bloggsr mycket men jag har likson inte tid :D


jag :)

haha fan vad konstig min jag hade :P

haha de e på vår balkond visst e den söt <3



men aja jag ska stick mamma vill att jag städar rummet :) det hänger kläder i lampan ( nä jag skojjar ) hejdååå


Kommentarer
Postat av: nasse

söta bilder iza <3 :)

2011-09-08 @ 20:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0