entligen bloggar jag !!! :D

tjaa jag vet att jag inte har bloggat på skiiit länge :( men det beror på att jag var på landet och var ledig från skolan :DD
men aja idag var jag i skolan och sen var jag på hemspråket asså jag lovar hemspråks läraren e skti jobbitg men vi typ skiter i det och typ inte kommer på lektionerna eller kastar saker på henne :P men vi får iaf äta godis och göra vad vi vill ( typ ) sen gick jag ut med carro och zandra det var skit kul vi va typ i vårbers parken . och gungade lite sen var vi lite i centrum men sen orkade jag inte jag gå runt längre så jag gick hem kl var typ 19.40
ja och nu sittet jag hemma och läser en skit bra bok jag har också sätt filmen den e med jennifer aniston
mm men aja nu kommer lite bilder :


boken jag just nu läser :D bästa boken , filmen jag nånnsin sätt / läst
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3   ♥

 sen ska jag titta på den :P


mums sushi från igår :P




haha fan va smutsigt spegeln är :P





min hamster bur




men aja det var allt för idag puss // iza

Kommentarer
Postat av: ranja

skit sööt:)

2011-09-28 @ 21:07:43
Postat av: Massi

Älskarej iza <3

2011-09-29 @ 06:50:32
URL: http://crazymassi.blogg.se/
Postat av: iza

tack <3 älskar er :*

2011-09-29 @ 07:46:17
URL: http://crazyizka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0