fredag :D

tjaa komm nyss hem från skolan :)
och i skolan var det 2 idioter som la stink bomber i vår hall,,.,.
fyfan va det stank resten av dagen !!!
sista lektionen va sy slöjd uff jag vill ha trä slöjd :(
mm men vi stickade haha.. vår lärare gjorde en fjortis mössa :P haha
sen slutade vi och gick hem.. hemma satt jag och tittade på tv. sen skulle jag gå ut med Dalal men jag orkade inte ..
mm det var en ganska tråkig dag men imorgon så ska jag åka till mitt sommar ställe och det ska bli skit kul  ska träffa mina kompisar där :DDD

aja hejdå sorry att jag inte la upp nån bilde ja juste för dom som har sätt min blogg tidigare om hezzo ska ni veta att han har hittads :D e så glad över det
juppii :PP hejdåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0