hej :D

tjaa.
idag var  jag i skolan och det var ganska roligt :).,.
vi hade gympa. och det var första gången jag hade gympa kläder. haha :P
när jag kom hem tittade jag på tv..
sen åkte vi och åt pizza det var skit gott. nu e jag hemma och gör lite läxor osv.
ok nu orkar jag inte skriva mer :P :D
 nu kommer lite bilder :

dagens autfit :D


jag

min älskade nalle :PPP


massi + iza = <3


mina sötnosar


jag och carro vi hade exakt samma kläder på oss : rosa converse , justin bieber t-shirt : samma leggins :PP så sjukt bra det såg ut :)


jag och carro och bakom alicja :P


haha massi men sin illuminati hand :P


ok det var allt för idag hejdåå // iza <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0