skit jobbig dag i skolan

hej..

jag har märkt att unika besökare minskar ! och det e kanske darför för att jag inte bloggar så mycket på sista tiden. men det beror på att jag har jätte mycket skola! . idag skolkade jag från hemspråket för jag var så jävla arg och trött.!!
men aja skit i det nu.

i skolan var det en jobbig dag. :(
för det första hålde på min mobbe på att gå sönder. för dumm skallen amir skrämde mig så jag tappade min mobil i pölen så alla högtalare slutade funka men nu e allt ok ! :D annars så berodde min dåliga ddag på vädret också -_-' jag kan inte fatta att sommaren e slut !!
men noch hösten har kommit !! sommaren gick värkligen fort :'( jag vill att tiderna jag var på kollo skulle komma tillbaka. 
men nu  orkar jag inte skriva mer så jag lägger bara ut bilder.

dagens autfit (sorry att den blev suddig )

jag och min älskling skulle gör allt för dig <3

<3







och här kommer bilder från skolan :




haha



vi jobbade med magneter och hur dom funkar i maskiner och motorer ( boriinng !! )



jag och min älsking ranja i hennes glasögon



i den pölen har min mobil varit i :( :P

ja det var allt för idag hejdåå //iza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0