sorry :(

hej jag e jätte ledsen över att jag inte bloggar. jag har märkt att jag förlorar läsare !!

idag var dagen lång och skitig jo den var det för vädret och att jag hatar måndagar för att vi slutar halv 4. !!!!!
idag snackade hela klassen om illuminati !! skit läskigt och visste ni att justin bieber e det skriv in justin bieber baby illuminati i youtube så får ni se låte baklänges den e typ ¨let me in im the evil one¨¨ och typ sånna djävul saker !
men aja skit i det idag blev jag vald till klass representat så jag ska gå till lillholm - rådet skit kul.

hemma sovde jag bara :P vaknade presic haha. ska typ göra läxor nu dusha sen ska jag sova igen :P haha 
 
nu kommer lite bilder



muffinsen jag gjorde med massi :p

sug på den amir ! haha han vill ha nåra
mumms det jag just nu äter :DD

minaa sm¨åå sötnosar klara och justin


hade dom i skolan


aja hejdåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0