tja

alla sötisar :*
haha.
idag var jag i skolan som vanligt:D och det var ej så kul. för jag hade glömt lämna in min matte läxa. jag skulle göra den nu och så uptäckte jag att den e i skolan !!!
uff så mycket skit som jag kommer få imorgon i skolan :P men som tur har vi inte matte imorgon. men endå så e matte läraren min mentor och vi har mentor tid. men bästa var bilden idag med Sten canneval. han e bästa bild läraren ever. vi får lussna på musik varenda dag är det någon annans tur att sätta på musik jag satte på typ Justin bieber låtAR HELA TIDEN !och vi håller på att rita våra namn. det e skit kul.
juste jag glömde säga att vi har skol fotografering imorgon !!! :)
haha ska bli spännande :PP
och efter skolan var jag med mamma och handlade kläder.
jag köpte en onepiece (sak man kan inte kalla det en tröja och inte byxor )
haha och så köpte jag lite till saker ..jag träffade Alicja och Zainab
mm och nu e jag hemma och tittar på mina kläder vad jag ska ha på mig på skol fottot imorgon.
och här kommer lite bilder



min lilla hamster justin heter han :P


 den gråa köpte jag för lenge sen och den bruna köpte jag idag vilken tycker ni e finare ?



va fulaaaa min mamma tvingade mig att ha dom men jag ska typ endå inte bära dom



haha jag och min onepice :PP så söt



min teckning från bilden nu ska jag förklara vad jag menar med den
jag har skrivit mitt namn med saker jag gillar IZABELLA
I : men ser inte den men den e en rengbåge eftersom jag gillar färsger
Z : den föreställer en penna eftersom jag älskar at rita
A : den föreställen en donut eftersom jag älskar donut :DD
B : en gittar eftersom jag älskar att spela gitter
E : en vatten melon eftersom jag älskar vatter meloner
L : en rosset
och jag han inte göra mer men hoppas ni tycker att den var fin

puss & kram godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0