tjaa :P

hej alla apor :P
idag var jag på promenad med mina föreldrar och hunden,. vi gick till sätra badet och sen åkte vi till media markt. vi skulle köpa nu spis och köks saker till köket typ nya tallrikar m.m sen så åkte vi och åt pizza men min bror och hans kompis var med. när vi var där ringde min mammas kompis och sa att vi ska komma till hennes grill för hon fyller år. så vi ska inte pka på sommar stället :( ufft jag som såg fram emot det..
men grillen kan också bli kul :D mm jag har inget att skriva om mer och kjag måste ge mat till mina hamstrar :)
uff dom e så söta <3

juste jag har hittat namn till dom Klara & Justin <3<3




de här e justin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0