tjaa

hej <3
idag var det en sjukt kul dag !
vi slutade skolan 11.30  :o och efter skolan var jag och massi i skärris
 jag skulle köpa födesedags present.. vi gick runt. vi köpte en BFF halsband skiit fiin !!
och sen gick vi till donken.. så åt vi typ glassar och donuts :D muumsssss <3 så snackade vi om olika saker och vi garvade 24 7 XD.
sen gick vi till djur afären. jag köpte en liten plast boll men en öppning man lägger in hamstern och så springer den i den såå gullit.  och ett nyt hus till dom :)
sen så gick vi hem till mig och vi lekte med hamstrarna..
jag satte på mig mana lös naglar. dom e så snygga.
haha mm vi 17.30 gick Massi hem..,,,.


här kommer lite bilder från idag :



min och Massis BFF halsband -


i Mc donalds :P


bilar glass



min lilla sötnos <3



ufft vad ful jag e


 
mina naglar



till : massi
från : mig <3


vi gjorde i panduro man fick göra haha



visst e dom söta tårtor




mina

det var allt fr idag puss hejdå // iza


Kommentarer
Postat av: massi

Asså de va sjukt kul xD älskarej iza <3

2011-09-16 @ 08:28:40
URL: http://crazymassi.blogg.se/
Postat av: iza

älskar dig med gumman <3 :P

2011-09-16 @ 20:08:37
URL: http://crazyizka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0